خالقینژاد، سید علی (1398). بررسی و تحلیل سیاستهای پیشدبستانی در ایران. سیاستگذاری عمومی، 2(5) ، 42-25.
شورای عالی انقلاب فرهنگی (1389). مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.
طلایی،ابراهیم، و بزرگ، حمیده (1394). تبیین ضرورت اوان کودکی (پیشدبستان) مبتنی بر سنتزپژوهی شواهد تجربی معاصر. تعلیم و تربیت، 122، 117-91.
کمالپورخوب، ناصر، هاشمی، سید ضیاء، و نجاتی حسینی، سیدمحمود (1399). تبیین جامعهشناختی مواضع سیاسی تربیت دانشآموز به مثابة شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران. نوآوریهای آموزشی، 73، 80-59.
کمالپورخوب، ناصر، و کمالپورخوب، کبری (1401). مطالعة تطبیقی سیاستهای واکنشی آموزشی آلمان، کرة جنوبی و ایران در دورة پاندومی کووید 19. مطالعات تطبیقی تربیت معلم (کاووشنامة بینالملل)، 1(1)، 50-27.
مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش (1390). شورای عالی انقلاب فرهنگی.
معدندار، عباس، و کیاکا، لیدا (1398). روش تحقیق تطبیقی در علوم انسانی. تهران: انتشارات سمت.
ملکی، حسن (1380). درآمدی بر برنامهریزی درسی. تهران: انتشارات سمت.